Berlin, Berlin

Drágáim, nektek otthon, hogy hogy megy itt kinn nekem a nagyvilági élet sűrüjében. Már akit érdekel...

Friss topikok

  • gIzA: szerintem jó diák vagy:) (2010.04.01. 13:16) Ithhon Otthon
  • gIzA: az igazat megvallva egy kicsit tényleg antiszociális vagyok.... DE ablakot nyitni viszont nagyon i... (2009.04.06. 08:06) Enyje benyje :)
  • Tündérkirálykisasszony: No az enyém se marad le sokkal :D (2008.12.16. 23:40) Holnapholnapholnap
  • Tündérkirálykisasszony: Láttam láttam :D Dárdáji a helyi kiejtés :) Szerintem azt hiszik mikor valaki Dárdairól beszél a t... (2008.12.12. 10:07) Herta
  • Rita néni: Szia Lindám! Tegnap beszélgettünk anyával, így most tudok Rólad. Ez egy próba levél. Az email cím... (2008.12.03. 17:25) Első lépések...

Herta

2008.11.30. 12:04 | Tündérkirálykisasszony | 2 komment

Pénteken hirtelen felindultságból elkövetett meccsremenést követtem el bevallom, beismerem éntettem és nem bántam meg. Már régóta gondoltam hogy majd jol megnézem az Olympiaistadiont, mert nincs messze tőlünk, mégse volt rá soha idöm energiám kedvem, ugyanis át kell szállni a vonaton és az átszállással együtt is csak két megálló, de kicsit macerásnak tünt meg olyan furcsa érzés egyedül kirándulgatni. No de most volt cél, ugyhogy el is indultam nagy rohanás hogy odaérjek annyi ruhát magamrahuztam amennyit csak tudtam másfél órát a meccsen kibírni, elötte utánna utazás hideg van már ehez, dehát valahogy más is túléli :) Odaértem, megtaláltam a stadiont, nem volt nehéz csak a hömpölygő tömeg után kelett menni. A helyemen próbáltam nem beszédbe elegyedni senkivel mert a körülöttem lévő nagyon sok ember már azt is érdekes szemmel nézte hogy egyedül csaj, aztán hogy kávé van a kezébe, a szünteben idegen nyelven karattyol a telefonba, lehet azt hitték UFO vagyok. Kicsit én is ugy éreztem magam, még szerencse, hogy a melettem lévö hely üres volt igy azt az alaptalan hitet erősitettem magamba, hogy várok valakit csak késik. A szünet után pedig azt hogy de szenyó nem jött el itthagyott egyedül :) Rengetegen voltak, mégse volt sor sehol mindenhol kolbász sörárus, olyan igazi filmbelátható járkál a sorok között hoddogárust is láttam. Rajtam kívül még egy magyar biztosan volt csak ő a pályán 8-as mezben játszott mint kideritettem apumtol a szünetbe. Ennyire azért nem tudtam hogy ki hol mi. Herta- Köln meccs volt és szerencsére csak viszonylag kevés Kölni rajongo keveredett be a szektorba. Mindenki dumál ujjong, szerintem még a Holdon is halották azt az üdvrivalgást amit a Herta két góljánál produkáltak a fanatikus rajongok, akik higgyétek el nem csak pasik. Elég sok nőcike lányka és gyerköc jár ki a meccsekre, ugyhogy hazafelé megpróbáltam olyan embertársak melett menni ahol volt nőnemű egyed, mert azért a kissé mámoros férfiúak többségben voltak. Szoval minden nagyon jo volt, bár Hertaindulot még nem tanultam meg. A B közép tudta :)

 

Tényleg nem értem ezeket az északiakat. Oké hogy mondjuk sörözik kicsit, nemfázik. Visz pokrocot, tudom, sapka sál, de azért mindennek van határa. Volt egy jo kis kávéárusítóhely olyan jora meg volt csinálva, papírpohár csak hatalmasban és voltak ablakai azon keresztül lehetett rendelni. Mindez ok, csak épp JEGESKÁVÉT árult. Hihetetlen. Még a labda is megpróbált megszökni kétszer az öltözőbe meccs közben, gondolom megivott volna egy forraltbort vagy ilyesmi, nemhogy az embernek a lánya még jegeskávét igyon. áááá télleg nagyon mediterrán vagyok :D:D:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://linduse.blog.hu/api/trackback/id/tr89795959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ed 2008.12.11. 18:43:41

...és láttad a mi nagy Dárdainkat?? Amúgy ott valóban Dárdájnak ejtik a nevét, vagy csak ezek az idióta pc-s játékok???:-)

Tündérkirálykisasszony 2008.12.12. 10:07:32

Láttam láttam :D Dárdáji a helyi kiejtés :) Szerintem azt hiszik mikor valaki Dárdairól beszél a tesóját emlegeti vagy hasonló...
süti beállítások módosítása