Berlin, Berlin

Drágáim, nektek otthon, hogy hogy megy itt kinn nekem a nagyvilági élet sűrüjében. Már akit érdekel...

Friss topikok

  • gIzA: szerintem jó diák vagy:) (2010.04.01. 13:16) Ithhon Otthon
  • gIzA: az igazat megvallva egy kicsit tényleg antiszociális vagyok.... DE ablakot nyitni viszont nagyon i... (2009.04.06. 08:06) Enyje benyje :)
  • Tündérkirálykisasszony: No az enyém se marad le sokkal :D (2008.12.16. 23:40) Holnapholnapholnap
  • Tündérkirálykisasszony: Láttam láttam :D Dárdáji a helyi kiejtés :) Szerintem azt hiszik mikor valaki Dárdairól beszél a t... (2008.12.12. 10:07) Herta
  • Rita néni: Szia Lindám! Tegnap beszélgettünk anyával, így most tudok Rólad. Ez egy próba levél. Az email cím... (2008.12.03. 17:25) Első lépések...

Ithhon Otthon

2010.03.23. 21:05 | Tündérkirálykisasszony | 1 komment

Jóideje már, hogy hazajöttem nem is írtam semmi lezárást a nyagy élményekhez, talán azért, mert nem is zárult le semmi. Megváltoztatott Berlin, neki egy része énbennem nekem egy részem őbenne él tovább. Az biztos, hogy se fekete se fehér, se sexy nem volt :D

Mióta hazajöttem próbálom tanulni az életet meg az embereket. Nehéz dolog ez. Mikor lehetsz önmagad mikor kiben bízhatsz, mekkora pofont tűrj vagy mennyire légy türelmes. Tanulom az önzést a hazugságot a képmutatást a belenyugvást  a törtetést, és bízom hogy lesz elég szeretet,  küzdés erő és béke bennem ahhoz, hogy a helyes embereket ismerjem meg és engedjem magamhoz közel.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://linduse.blog.hu/api/trackback/id/tr281863527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gIzA 2010.04.01. 13:16:07

szerintem jó diák vagy:)
süti beállítások módosítása