Berlin, Berlin

Drágáim, nektek otthon, hogy hogy megy itt kinn nekem a nagyvilági élet sűrüjében. Már akit érdekel...

Friss topikok

  • gIzA: szerintem jó diák vagy:) (2010.04.01. 13:16) Ithhon Otthon
  • gIzA: az igazat megvallva egy kicsit tényleg antiszociális vagyok.... DE ablakot nyitni viszont nagyon i... (2009.04.06. 08:06) Enyje benyje :)
  • Tündérkirálykisasszony: No az enyém se marad le sokkal :D (2008.12.16. 23:40) Holnapholnapholnap
  • Tündérkirálykisasszony: Láttam láttam :D Dárdáji a helyi kiejtés :) Szerintem azt hiszik mikor valaki Dárdairól beszél a t... (2008.12.12. 10:07) Herta
  • Rita néni: Szia Lindám! Tegnap beszélgettünk anyával, így most tudok Rólad. Ez egy próba levél. Az email cím... (2008.12.03. 17:25) Első lépések...

Enyje benyje :)

2009.03.26. 22:39 | Tündérkirálykisasszony | 1 komment

Hú hú hú hú még élek ezer éve nem voltam itt ejj ejj. Minden percben megérkezhet Alexánk Mamiékhoz. Izgalom van errefelé is amelett hogy itt bujdosik az étkezöfestés romjai elöl hugom, nálam kinn Medveföldön. Állandoan ablakot nyit a szobámba pedig valamelyik nap még hovihar is volt, nem értékeli a kis mediterránt a nagy messzi hideg északon, ez a nőő ááá :) Minden infotáblát részletesen elolvasunk, és antikváriumnál, könyvtárnál is müvelödtünk már. Kinyírt egy könyvet egy este alatt. Kész. Most vagy nagyon unirodalmi vagyok vagy ö túl antiszociális... Vettünk szükségesnek legnagyobb jóindulattal sem nevezhető kacatokat, de rögtön rá ettünk egy kebabot is csupán létfenntartó célzattal az egyenlítés végett. Hulla fáradt vagyok, testileg lelkileg de már annyira hogy az majdnem lila :D Nemsoká megy a nyuszika, engem meg visz haza. Láma család teljes lesz :D Végrehogymár nemde? Azért azt a pucérkodos tortát, tudjátok Lámami, Lápapi ezt kelett megérni az ezüstlakodalmon? Na bravó ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://linduse.blog.hu/api/trackback/id/tr411028153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gIzA 2009.04.06. 08:06:03

az igazat megvallva egy kicsit tényleg antiszociális vagyok....
DE ablakot nyitni viszont nagyon is kell!
;)
süti beállítások módosítása